Sunday, October 16, 2016

Simpson Se Mark

Aanbevole Resensies Beste ontbyt Burrito in die weste! My vriende is lief vir die spam weergawe. Ek kry my met eiers wors rösti en sous. Ek gaan uit my pad ... Read More Beste ontbyt Burrito in die weste! My vriende is lief vir die spam weergawe. Ek kry my met eiers wors rösti en sous. Ek gaan uit my pad ry in Flagstaff, sodat ek hier kan stop, en ek het altyd stop op pad na Lee39; s Ferry of die Noord-Rim. Ek can39; t glo ek die eerste om hierdie plek te hersien. My selfoon blaas as ek net teks 34; Simpson39; S34; om my Facebook-rekening. Elkeen kry jaloers! Die enigste persoon wat ooit gesê dat hulle nie onder die indruk was die Burrito sonder sous bestel. My vriende, dit is geen dieet gesamentlike. Kom hier gereed om te neem op 'n kafeïen en kalorieë voor 'n dag gevul met harde werk, of loop of visvang. Wat 'n groot dag dit sal wees! ** Wenke oor die vind van die Simpson39; s Market Deli ** Van Flagstaff: As jy gaan Cameron via 89, dit is die eerste gebou na die vulstasie. Die deli ingang is aan die linkerkant van die gebou. Van Grand Canyon, Desert View: Wanneer jy na die T aansluiting van 64 en 89 kom, steek reg te trek in die Simpsons baie. Vir kredietkaart gebruikers: hulle aanvaar kredietkaarte, maar ek het hulle masjien gevind onbetroubaar te wees. Dit maak nie aanvaar my werk card glad. Bring kontant as 'n back-up.


No comments:

Post a Comment