Wednesday, October 12, 2016

Sap Opleiding Strategie Template

implementering 25.9.11.Amit Bhanawat Aanvang van die projek As is Dokumentasie Die projek begin met dokumentasie van die huidige HR prosesse wat genoem word "as is dokumentasie stadium. Core span dokumenteer die prosesse in spesifieke MS-Excel-formaat ( 'n enkele blad vir alle prosesse) en individuele as is woord-doc elke proses. Dit dokumentasie gedoen saam met gesprek met proses eienaar en Goedkeurder. Sodra as is dokument voorberei, is dit oorhandig aan IBM funksionele konsultant. Dit word gevolg deur as is proses lewering aan IBM konsultant met 3-dae aparte werkswinkel gewy aan as is prosesse om IBM konsultant verduidelik deur Core Team. Na die opstelling van as is dokumentasie fase word IDES bediener algemeen bekend as SAP-Logon geïnstalleer op Core span rekenaarstelsels. Dit is 'n dummy SAP-stelsel wat gebruik word om te vergewis Core Team met SAP funksies. Dit word gevolg deur 3-7 dae van formele produk opleiding aan die kern implementering span aan die begin van die implementering daarvan. Die opleiding dek die belangrikste kenmerke van die SAP produk suite en sleutel funksies aan die implementering betrokke. Dit sal beperk word tot een bondel van kern spanlede per kursus. Opleiding vind plaas by Sentrale projek by Delhi. Tydens die implementering, sal die kern span opgelei oor die sakeprosesse wat ontwerp is vir die maatskappy. Teen die einde van die verwesenliking fase, is die kern span verwag om voldoende kennis verkry met die produk funksies soos gekarteer vir die maatskappy se vereiste. Die kern span sal na verwagting die opleiding vir die eindgebruikers voor go-live voer. As 8220; Trein die Trainer8221; konsep IBM voer een bondel van opleidingskursus met 15 deelnemers (Max.) vir elke module in omvang. Eindgebruiker Opleiding: IBM ondersteun kernspan in terme van opleiding strategie, templates vir opleiding materiaal. Kernspan berei die opleidingshandleidings. Die kern span van Comp lewer die eindgebruiker opleiding met behulp van IBM. Besigheid Blueprint Fase Sodra as is dit gereed is, en afgelewer word by IBM konsultant BBP fase begin. Dit sluit gedetailleerde bespreking oor elke proses Core Team, Proses Eienaar, Goedkeurder en IBM span. In hierdie stadium drie tipes dokumente word voorberei 1. Proses Definisie Document (PDD) 2. Sleutel Databron (KDS) 3. Business Blue-Print (BBP) 1. Proses Definisie Document (PDD): In hierdie dokument proses is dokument sonder enige spesifieke besonderhede of inligting. dit is basisdokument van die proses. 2. Sleutel Databron (KDS): KDS sluit spesifieke inligting en belangrike data bronne van die proses. Alle besonderhede vermeld in hierdie dokument. 3. Business Blue-Print (BBP): Hierdie dokument is gebaseer op PDD en KDS sluit volledige besonderhede van die proses afdeling. Dit is die mees omvattende proses dokument. Dit is uiteindelik gebruik word om te implementeer in SAP. Breë HR prosesse uit te voer mySAP oplossings geïmplementeer word vir hierdie breë HR prosesse: 61550; Menslike Hulpbronne Payroll 61550; Werknemer struktuur kartering 61550; Werknemer oordragte / afvaardiging 61550; werknemer betaalstaat 61550; Reis versoek, goedkeuring en nedersetting 61550; Werknemer prestasie-evaluering 61550; Werknemer positiewe tyd en laat bestuur HR - Opleiding Event Management HR - Bestuur van tyd PY - Indië Payroll ESS Werknemer / Bestuurder Self Service (Portal) HR Prestasiebeoordeling Enterprise Portal Afgesien van al bogenoemde HR sub-module Enterprise Portal word ook geïmplementeer soos hieronder gegee: Business Information Warehouse (BW) / Business Planning Konsolidasie Die omvang van BI / BO implementering is: 61550; Aktivering en implementering van standaard beskikbaar BIW blokkies vir FICO, MM, SD, PP, PS, QM, HR PM modules 61550; Totaal BI / BO verslae en dashboards ontwikkeling is beperk tot 20 Verslae. Hierdie verslae word gedurende besigheidsure bloudruk van Fase 1 modules afgehandel. 61550; Dit is in lyn met vereiste projek funksionele skedule. Maar as addisionele verslae vereis word ontwikkel, IBM voer 'n gedetailleerde vereiste ontleding voor aanvang van die ontwikkeling en ander projek aktiwiteite. Die besonderhede van die omvang gedoen en hersiene skattings is in ooreenstemming met verandering beheer proses voorgelê. 61550; Business Planning Konsolidasie omvang sluit sake Konsolidasie van entiteite in omvang 61550; Comp besluit die begindatum vir BPC implementering teen die einde van Fase-1 Blueprint fase, indien nodig BPC projek sal begin 2 maande later as die in die SOW genoem skedule, onderhewig aan die kry oor in jaar 2011. Data Gesprek om te laai in SAP-stelsel van bestaande stelsels Data omskakeling is die proses of 'n stel van prosesse waardeur data van bestaande stelsels is verskuif na die nuwe stelsel. Data omskakeling is ook een van die mees kritieke elemente wat verband hou met 'n suksesvolle implementering stelsel. Tensy geldig, akkuraat en volledig data komponente is beskikbaar in die nuwe stelsel, die nuwe stelsel kan nie nuttig ongeag die hoeveelheid moeite uitgeput tydens stelselontwikkeling wees. Op 'n hoë vlak, die benadering tot bekering data sal wees soos volg: 8226; Ontwikkel omskakeling strategie 8226; Skep data omskakeling planne en prosedures 8226; Kaart huidige kern nalatenskap stelsel data na SAP vereistes 8226; Koördineer data reiniging 8226; Maak seker dat nalatenskap stelsel uittreksel programme is bereid om spesifikasie. 8226; Voer data omskakeling (met behulp van standaard SAP programme en gereedskap), insluitend eenheid toets, integrasie toets, voor go-live data vrag. Data omskakeling is 'n kritieke aspek van SAP implementering. tydens die projek is om afgehaal en skoonmaak data sal 'n aparte toegewyde span vereis word. Die presiese vereistes en vaardighede sal uitgewerk word tydens die projek. Comp sal die nodige infrastruktuur en mense gee om in te samel, korrek en die geldigheid van die data wat in die stelsel voor cutover sal gelaai word nie. IBM sal 'n adviserende rol in die data omskakeling oefening neem. Comp hulpbronne vertroud is met die nalatenskap stelsel data strukture moet die nodige data ontginning roetines te berei. IBM sal die vereiste formaat te Comp span gee en gee die voldoende tyd om die taak te voltooi en betyds te fasiliteer vir migrasie data Die IBM omskakeling koördineerder sal die data omskakeling strategie te definieer en te voorsien bestuur insette, kundige SAP insette en ondersteuning leiding aan Comp hulpbronne aan die data omskakeling span. Comp sal data eienaarskap het en verantwoordelik wees vir die insameling van data en die daaropvolgende data validering, binne die gespesifiseerde tydperk in die projek. Data omskakeling sal uitgevoer word met behulp van die standaard SAP data sukses instrument. Daar word aanvaar dat daar baie min sal wees, of nee, vereiste vir die ontwikkeling van persoonlike data omskakeling programme. Die volgende is die breë verdeling van verantwoordelikhede vir die data omskakeling poging in die implementering: Aktiwiteit Verantwoordelikheid Data omskakeling strategie definisie en benadering IBM Identifisering van Conversion voorwerpe en die data formate vir SAP IBM Legacy System Migrasie Werksbank programme IBM Data Kartering van Huidige bestaande stelsels te SAP vereistes Comp IBM Data-insameling en opmaak soos per SAP formaat Comp Toetrede van ontbrekende inligting en data validering voordat oplaai Comp Oplaai van data in SAP IBM Comp Validatie post oplaai / signoff Comp Die data omskakeling omvang deur IBM sal nie die volgende insluit, 8226; Handleiding data-insameling, data validering en eienaarskap van die data 8226; Enige ontwikkelingswerk vir omskakeling data op maat tabelle of bestaande stelsels 8226; Reiniging van data om SAP formaat pak, maar templates vir data-insameling soos vereis deur SAP-stelsel sal verskaf word deur IBM. 8226; Collection / onttrekking van inligting uit bron stelsels Die detail data omskakeling omvang sal uitgewerk word tydens die Global Business bloudruk fase deur IBM. Afhanklik van die volume van die data word gelaai, 'n besluit sal deur die data omskakeling bestuurder geneem word ten einde die beste oplaai metode. In sommige gevalle waar die data minder 50 rekords, kan dit beteken dat die data sal met die hand in SAP deur hulpbronne Comp geloop. Die omvang van die sukses data sal beperk word tot spesifikasie, reiniging en bekering van meester data, beginsaldo's en oop items. Geen historiese transaksie data sal oorgedra word na die lewendige stelsel. Go-Live Post implementering ondersteuning Die projek sal live gaan in volgende fases: Fase 1: Implementering van alle modules in omvang behalwe BW BPC Pilot gaan woon vir die volgende entiteite o 10 kern regspersone Dit is van kritieke belang van die eindgebruiker gemeenskap omhels die nuwe stelsel. Ons glo in die trein-die-afrigter benadering tot einde gebruikers opleiding. Ons konsultante help om jou afrigters verseker die eindgebruiker gemeenskap is bereid om vir die nuwe stelsel. Soos ons die nuwe stelsel oorgang na jou, kom ons verhouding nie eindig. Ons staan ​​gereed om jou te help op enige tyd. Ons is daartoe verbind om te verseker jou nuwe oplossing accomplishes die resultate wat jy wil bereik te stel. Ons vermoëns sluit in: Vir meer inligting oor ons vermoëns, Kontak Aster Groep leer. 'N suksesvolle implementering begin met goeie beplanning kommunikasie. Stewige fondament gestig deur vereistes byeenkoms, oplossing ontwerp, omvattende projek beplanning en opstel van tegniese infrastruktuur en installasie Ons kennisoordrag benadering verseker langtermyn sukses vir ons kliënte. Voordat ons selfs die implementering begin, ons ondersoek en jou besigheid prosesse te evalueer ten einde 'n oplossing spesifieke doelwitte en doelstellings van jou organisasie se ontwikkeling. Dwarsdeur die projek, Aster Groep bied 'n web-gebaseerde portaal te kommunikasie en samewerking die projekspan se fasiliteer. Ons het nie net 'n aansoek om julle op te bou. Wanneer die projek voltooi is, ons kliënte weet hoe om hulself te gebruik en te bestuur die oplossing omdat hulle aktief betrokke is in die hele projek. Dit gesamentlike poging help om 'n heeltemal selfversorgend aansoek te verseker. Nadat ons die nuwe stelsel vir jou oorgang, ons staan ​​gereed om jou te help op enige tyd. Aster Groep is verbind tot die skep van sukses vir ons kliënte deur te verseker die oplossing tot stand as gevolg van ons kliënte uiteengesit om te bereik. Aster Implementering gereedskap Beste praktyke templates Projekplan ontwikkel uit ondervinding gebou meer as 500 BPC aansoeke Gesamentlike bestuur projek Die oordrag van kennis Implementering Project Gereedskap: Voorbeeld verslae, insette templates toetsantwoordstelle prosedurehandleiding Eindgebruiker opleidingsmateriaal Web-gebaseerde projek portaal As 'n huidige SAP Business Planning en Konsolidasie (SAP BPC) gebruiker wil hê jy moet die belegging in jou oplossing te optimaliseer. Opgradering sal die verwerking van tyd verminder, sekuriteit te verhoog, verbeter prestasie en gee jou meer beheer met die besigheid proses vloei (BPF) tegnologie. Ons bewys opgradering metode kombineer 'n prosesgeoriënteerde benadering met die fokus op die uitvoering, wat lei tot 'n vinniger tyd om ontplooiing. En ons verstaan ​​'n werklik suksesvolle implementering lewer waarde buite die sagteware program. Aster Groep kan jou help om jou opgradering oplossing met ons holistiese benadering spesifiek aangepas word om doelstellings en doelwitte van jou organisasie se maksimeer. Vir jou opgradering Assessering en Blueprint, sal Aster Groep ontleed jou huidige SAP BPC oplossing en lewer 'n volledige aanbevelings plan dokumentering vir die gebruik van jou opgradering. span van gekwalifiseerde opleiding konsultante Aster Groep se omvattende opdrag dat die beste praktyke en ervaring wat ons opgedoen het uit meer as 500 suksesvolle SAP BPC projekte beklemtoon. Ons-instrukteur opleiding pakkette sal jou besigheid gebruikers in staat stel om jou BPC oplossing te verstaan ​​en te maksimeer die waarde van jou belegging. BPC Inleiding, Admin Opleiding, Rapport Skrywer: Ons het drie opleidingsessies om jou besigheid te voorsien ontwerp. Aster Groep se BPC Remote Services offer is ontwerp om SAP BPC kliënte te help met hul BPC administrasie behoeftes. Of jy help oplos 'n enkele probleem of 'n stop-gap admin oplossing nodig totdat jy intern te huur, ons post-implementering ondersteuning verseker dat jy die regte hoeveelheid hulp te kry wanneer jy dit nodig het. Aster Groep bied SAP Vlak 1 en 2 hulptoonbank ondersteuning vir baie kliënte vandag. Ons weet hoe om SAP ondersteuning boodskappe en hoe om probleme te skiet jou BPC fout boodskappe te skep. Benewens help oplos kritieke kwessies, kan ons help om te ontwikkel of aan te pas verslae en insette templates, nuwe funksies instel en / of verskaf leiding en rigting aan die beste praktyke. Ons BPC Remote Services kliënte het vertroue in die wete dat kwessies buite die bestek van ons hulptoonbank deur senior BPC konsultante Aster se aangespreek kan word. As een van die voorste BPC raadgewende organisasies, het Aster Groep saam met BPC vir meer as sewe jaar, die bou van meer as 400 BPC aansoeke. Hierdie ervaring het ons in staat gestel om 'n BPC kennisbasis en 'n biblioteek van beste praktyk insette templates en verslae te ontwikkel. Ons afgeleë dienste span het toegang tot hierdie uitgebreide kennisbasis en 'n biblioteek, wat is die dieselfde inligting ons ontwerp argitekte, aansoek konsultante en projekbestuurders gebruik vir die implementering daarvan projekte. Aster Groep is ingeroep om "redding" 'n paar maatskappye wat in die gesig staar uitdagings in die BPC implementeringsproses. In sulke situasies, het hulle 'n mislukte BPC implementering ervaar as gevolg van lae gebruiker aanneming, swak aansoek prestasie of standaard BPC beste praktyke nie benut. Ons werk saam met die kliënt om gebiede wat moet vaststelling identifiseer en hulle wys hoe hulle meer waarde kan bereik van die oplossing vorentoe beweeg. Maak jou BPC implementering hoef te red? Kontak vandag Aster Groep. Bladsy nie gevind nie Jammer, die bladsy wat jy probeer om te bereik nie bestaan ​​nie. Wil jy dalk 'n soektog probeer, of blaai deur die webwerf na die bladsy wat jy soek (400 fout) vind. Wat kan jy doen? Gaan die URL in die adresbalk van die leser en maak seker dat dit korrek is ingevoer. Gebruik ons ​​Soek funksie (in die boonste regterkantste gedeelte) om die korrekte URL op te spoor vir die bladsy of dokument wat u probeer om toegang te verkry. As alle ander dinge misluk: Neem asseblief 'n kiekie van hierdie bladsy (gewoonlik Function + Print Screen), of 'n afskrif van die URL van die adresbalk van die leser saam met die teks van die fout boodskap en e-pos dit aan sapnetworksap. Sluit asb jou gebruiker-ID in alle korrespondensie. Wenke om 'n Suksesvolle SAP Oplossing Bestuurder uitrol Verseker Of jy nou die evaluering van 'n aanvanklike implementering of die uitbreiding van jou gebruik van SAP Oplossing Bestuurder vir dokumentasie, besigheid proses analise, en projekbeplanning, wat is die eerste stap? Rick Allen van IBIS onlangs gedeel sy raad oor die slag en rethinking die SAP Oplossing Bestuurder uitrol. V. Wat & rsquo; s is die eerste stap in die beplanning vir die implementering en uitrol SAP Oplossing Bestuurder? Of jy nou die uitvoering of opgradering SAP Oplossing Bestuurder, die eerste orde van besigheid is om 'n kernspan identifiseer IT & ndash; en dit sluit beide die ondersteuning en aflewering projek. Afhangende van die grootte en struktuur van jou IT-organisasie, kan die kern span make-up wissel. Daar kan 'n handjievol mense wat komponente soos Veranderingsbestuur, Service Management, Business Process dop, ens verstaan ​​egter 'n groter aantal belanghebbendes moet die werklike waarde en voordele van Oplossing Bestuurder, en dikwels dit nooit regtig gedeel of verstaan verstaan ​​word deur 'n breër stel belanghebbendes. Operasionele sowel as funksionele lede moet deelneem, en indien 'n afsonderlike Gehalteversekering span gebruik word, word dan deelname van daardie groep sowel nodig. Benewens die Basis span, moet die belangrikste lede van alle fasette van die SAP-span verteenwoordig, insluitend: sekuriteit Funksionele Analyst / Configurator Tegniese Ontleder / ontwikkelaar Gehalteversekering / Toets Projek bestuurder produksie Support Vraag: Wat is die mees oor die hoof gesien stappe sodra die sleutel spanlede is in plek? Moenie die waarde van die aanvanklike opleiding en onderwys, asook die ontwikkeling van 'n kliënt-spesifieke padkaart hoëvlak en strategie vir uitrol. Dit kernspan moet opgevoed word in die belangrikste komponente van die SAP Oplossing Bestuurder platform, insluitend 'n basiese begrip van ALM en & ldquo; Begin SAP Soos 'n fabriek & rdquo; prosesse. 'N Meer in-diepte begrip van die tegniese vereistes is nodig sodat ingeligte besluite gemaak kan word. Die span moet bemagtig word om die standaarde en prosedures wat gebruik sal word in die bou van inhoud binne die raamwerk van Oplossing Bestuurder definieer en te verstaan ​​wat Oplossing Bestuurder spesifiek beteken vir hul besigheid en organisasie - van waarin 'n dokument strategie, die bepaling van strategie vir die benutting van projekte (implementering, sjabloon, onderhoud), oplossings, die bestuur van verandering (sjarme), en voorval bestuur (Help Desk). Ons bied tipies 3 of meer dae van praktiese oefeninge en stelsel prep, en sal ook gefasiliteer werkswinkels te help spanne bou hul besigheid geval vir die aanneming van die platform. Vraag: Wat moet die eerste taak wees vir die SAP Oplossing implementering Bestuurder span? Benewens die tegniese implementering en installasie en verbinding, die bou van die Business Process Blueprint (BPR) vir die organisasie is tipies die eerste taak. Jy kan rsquo dat &; t te bestuur of te beheer wat jy don & rsquo; t weet â € of wat jy hawe & rsquo; Teg gedokumenteer. Die meeste van die funksies in Oplossing Bestuurder vereis 'n soliede Business Process struktuur gebou word om ten volle te benut sy vermoëns. Die fondament komponent van Oplossing Bestuurder is 'n & ldquo; afgehandel besigheid proses bloudruk & rdquo. V. Wat & rsquo; s die tydlyn - en watter hulpbronne nodig - om die Business Process Blueprint voltooi? Dit gebruik 'n tydrowende taak uitvoering maak nie; maar nie meer! Die 7.1 vrystelling van Oplossing Bestuurder het 'n strategiese samewerking tussen SAP AG en IBIS prof Thome AG (IBIS) aan 'n outomatiese benadering te lewer tot die bou van 'n besigheid proses Blueprint - Reverse Business Process Dokumentasie (RBPD) - wat aansienlik vereenvoudig die proses. Met hierdie nuwe weergawe, IBIS bied besigheid inhoud vir die oplossing Dokumentasie Assistent (SDA) om 'n omvattende ontleding van die funksionele gebruik van SAP ERP stelsels te ondersteun, wat gebaseer is op nie net transaksionele verwerking, maar ook SQL navrae wat 'n intelligente ontleding van opstel van toepassing, meester , en transaksie data statistieke om die besigheid bloudruk te bepaal. Die eindresultaat is 'n hoë-gehalte-inhoud toegepas om te keer besigheid-ingenieur die proses struktuur vir die dokumentasie van projekte en oplossings, wat gebruik kan word op 'n deurlopende basis. Daar is 'n paar handleiding moeite wat nodig is, maar Oplossing Bestuurder en IBIS gedetailleerde inhoud en gereedskap om die aanpassing van die besigheid proses bloudruk versnel. Vraag: Hoe werk hierdie nuwe outomatiese benadering adres en dokumenteer die organisasie & rsquo; s aanpassing van programme en transaksies? Ideaal gesproke sou standaard funksie voldoen aan die vereistes vir 'n besigheid proses, maar sodra standaard prosesse is gestruktureer in jou Besigheidstudieklas Blueprint, onvermydelik moet jy jou kliënt-spesifieke inhoud by te voeg. 'N inventaris van die verlede kliënt spesifieke prosesse, proses stappe, persoonlike verstellings, persoonlike ontwikkeling voorwerpe (transaksies, programme, vorms, verslae, uitbreidings, en workflow voorwerpe) is dikwels verouderd en moeilik om te produseer. Die tyd, kan hulpbronne en moeite om hierdie inventaris met die hand te bou intensiewe wees, en daarom het ons 'n oplossing (RBE Plus) en dienste op hierdie inventaris bou ontwikkel - outomaties en met aansienlik minder tyd en minder hulpbronne. Ons dienste toewys persoonlike transaksies en program inventaris om die toepaslike sake-proses in jou bloudruk struktuur. Ons werk dan met die funksionele span om die persoonlike ontwikkeling inventaris model in die SAP standaard struktuur. Vraag: Wat is volgende stap vir diegene wat reeds 'n paar basiese SAP Oplossing funksie Bestuurder geïmplementeer? Dit & rsquo; alles oor die neem van 'n breër blik op die waarde van die aanpassing Oplossing Bestuurder funksies en inhoud met bestaande interne metodes. Soos met enige standaard sagteware, 'n organisasie nodig het om te bepaal of hulle sal aanpas by die standaard metodes, of die sagteware moet ingestel word. 'n duidelike strategie van die begin af die opstel is die sleutel. Die belangrikste is egter baie organisasies eenvoudig hawe & rsquo; t verken die waarde van die bedryf Oplossing Bestuurder as 'n gesentraliseerde platform vir die bestuur van die aansoeke lewensiklus. Verstaan ​​hoe SAP Oplossing Bestuurder 'n enkele bron van inligting oor jou SAP & ndash kan bied; dit is 'n stap wat die implementering kan vereenvoudig en ry besigheid proses verbetering ver in die toekoms.


No comments:

Post a Comment