Wednesday, October 12, 2016

Eenvoudig - Maklik Winsgewende 1h Strategie

eenvoudige maklik winsgewende 1H strategie. eenvoudige maklik winsgewende 1H strategie. Dit is my 1ste post so heiden wees. Ek het gesien dat daar so baie advertensie op hierdie forums en wat nie probeer om te kry wat jy die nuutste EA en ander kak met beloftes van onmoontlik winste gebruik. Wel, ek kan jou verseker ek nie wil hê dat jou geld. Ek sou eerder my tyd gebruik my stelsel handel as om te probeer om jou te mislei met die stuur van my geld via PayPal. DIE SISTEEM. 5 lineêre geweegde bewegende gemiddelde gebruik van 1h kerse op enige geldeenheid pare tydens oorvleuel handelsure wag totdat die 5 lwma kruisies die 21 ema en gee jou handel. uitgang handel wanneer weer kruise en herhaal. natuurlik vir 'n koopsein wag totdat die 5 lwma kruisies die 21 ema beweeg op en dan sor verkoop doen teenoorgestelde. Belangrike reël. enigste uitgang handel wanneer daar 'n kruis oor, sal dit naby baie keer kry as dit is 'n baie sterk handel, dit is wat ons wil! As jy betree en die lyne kruis binne 2-3 kerse van mekaar die mark is horisontale en wag dit uit totdat jy sien 'n kruis met 2-3 kerse en geen tekens van weef. Ouens die bewys is in die kaarte, laai dit in jou platform en jy sal sien presies wat im praat. sy soort skrikwekkend hoe goed dit werk. voel vry om vir my 'n PM of iets van U enige vrae stuur anders Siek doen my bes antwoord op hier poste. P. s. die ekstra EMA in my grafiek is daar net vir shits en giggel, dit is nie nodig nie. aangeheg Images


No comments:

Post a Comment