Thursday, October 6, 2016

Online Trading Akademie - My Ervaring

Online Trading Akademie - my ervaring 15 Oktober 2010, 04:19 Soos ek belowe van die ander groot draad: Questrade, ek geregistreer is en voltooi die 7-dag-kursus by Online Trading Akademie. Ek het my woord bewaar. Ek het die 7-dag & quot; n professionele handelaar Kursus & quot ;: tradingacademy / kursus. Al-Trader. aspx en ja, die koste is soos geadverteer op die webwerf. Meer oor die koste en waarde later. Dit is 'n skool, hulle leer jy die vaardighede en gereedskap. Hulle het nie belowe jou om ryk te word of verdien 110%. Instrukteur. Ek sal hom bel mnr R. Dit is moeilik om 'n persoon te som, maar eenvoudig gestel, hy ongelooflike was. Hy is een van daardie vinnige, pittige, vinnig, slim, mooi ouens dat julle kan weet van. Hy gebruik om te werk aan kommersiële ondernemings (meer as 10), te danke aan sy ongelooflike persoonlikheid, intelligensie, het hy baie hoog mense, uitvoerende hoof se banke, firmas, ens mnr R alle vrae, goeie en dom vrae sal beantwoord . Een van die studente was duidelik daar nie te luister nie, maar mnr R steeds sy vrae beantwoord (Ek sou beslis nie). In plaas van die skryf van finansiële formule se af op die bord (bv. Die BBP, ATR.) Sou hy hulle aflei van nuuts af. OMG. Sy wil toe ek aan die Universiteit, beteken 'n slim kind nie onthou fisika vergelykings, maar afgelei hulle uit niks. Geezz. Mnr R het ons meer as 40 ware lewensverhale, wat werklik gery die punt om elke ding wat hy kon praat. ESP. kinders waar mense foute gemaak, sy kliënte dat miljoene $ saam met hom by sy ou werk het. Hy het ook vir ons eie persoonlike ambagte, en waarom hy dit gedoen het, en die mens, moet hy 'n miljoenêr wees teen hierdie tyd, met sy GOOG, AAPL, en BIDU ambagte alleen. Maar hy alles, geldeenheid, opsies, ens speel Hy is om ons te vertel hoe die Japanese Yen was heeltemal te hoog, hy is kortsluiting dit vir weke, het ons grafieke vir bewys, dan op die Sun / Do nag, Bank van Japan het aangekondig hulle purposesly afgedruk die Yen (Ek is seker julle het gehoor van hierdie). Heilige wins Batman. Sy leerstellings het waar geword 100%. Maar gegewe al die bewyse dat hy ons gewys, ek moet nie verbaas wees, maar nog steeds. Aangesien dit in aksie is indrukwekkend. Ek is seker hy het 'n mooi bundel is daar weer. Dus, mnr R is eenvoudig 'n ongelooflike man. Hy gee om vir die studente, en hy is te vriendelik. Geen wonder dat hy so baie vriende. Hy belowe om te reageer op al ons e-pos, miskien laat, maar hy wil. En hy is getrou aan die woord. Ek e-pos hom soos 3 weke gelede, nooit van hom gehoor het, dan skielik 'n paar dae gelede, kry ek sy antwoord. Dankie. Natuurlik, het ek hom die hoogste punte op die evaluering aan die einde, ek dink almal in my klas het so goed. Klas begin op 'n Saterdag, 09:00. Kortom, hulle leer hoe om dag handel aandele deur onderrig jy tegniese handel vaardighede. Hulle het ook baie ander vaardighede, konsepte, sodat jy dit voltyds 'n inkomste te verdien kan doen. Begin op Maandag, met behulp van die inligting wat ons geleer was op Sat en Son, almal ambagte vir ware met die regte geld vir 2 sessies elke dag. Elke sessie is ek dink 2 uur? Maar wanneer jy handel dryf, kry jy opgewonde of senuweeagtig of gemors deur te kliek op die verkeerde knoppie, die tyd vlieg deur so vinnig, dit lyk soos 10 minute. Soos geadverteer op hul webwerf, handel jy met geld die skool se. Die instrukteur sit ons op deur te gaan deur 'n lys van moet doen, is elke dag voor jy handel. Wys ons wat inligting wat ons nodig het om aandag aan, wie se begin / ondertoe gegradeer, sektor-analise, ens te betaal sodat ons 'n gevoel van wat die mark sal wees soos vandag vir verhandeling kan kry. Jy kan 'n lang of kort op 10 aandele wat hulle gee jou gaan. Jy kan net koop 10 aandele Max, en hou 1 voorraad Max op 'n slag. Jou stop is 10 sent. So dinge is redelik styf en dit was moeilik om geld te maak. Jou doel is om te kry $ 0,10 wins en uitklim. Herhaal. Dit is moeiliker as wat dit lyk. My eerste dag, ek totale wins was soos $ 0,60. Toe die res van die week, ek verloor soos $ 6,00 totaal. As gevolg van nie in staat is om te gebruik en al die dinge wat ek geleer het om te klik op die verkeerde knoppie onder kortsluiting teen nie kortsluiting. Een keer dat ek vergeet in 'n stop limiet te sit (ek was besig om te gesels met my buurman), die voorraad ek was in laat val 70 sent, die grootbaas wat is die monitering van ons hardloop in en geskree Stasie #__ vir stop limiet. (Wat my stasie). So, ek is bly ek is in staat om hierdie fout in die klas en nie by die huis met my eie geld. Daar is baie van die dinge wat jy kan leer uit die handel dit vir die regte. Klik op die skakel hierbo om die 7-dag sien. Eintlik is dit al die tegniese handel gereedskap en vaardighede. Ja, jy kan boeke om dit alles te kry lees, maar jy wil hê om miskien 20 boeke gelees en een of ander manier weet om te kies uit belangrikstes om dieselfde inligting te kry. Die belangrikste verskil is dat 'n Instrukteur is daar om dit te leer om jou. Verduidelik dinge wanneer jy nie verstaan ​​nie, en verduidelik waarom dit instrument is belangrik. En jy kan nie vra 'n boek 'n vraag. Dit sal ya nie antwoord nie. Na die bekendstelling van 'n instrument, bv. RSI, mnr R sal ons na sy mening vertel oor die gebruik van hierdie. As dit was 'n goeie aanduiding of nie (uit sy jarelange handel ervarings). Sy ervarings alleen was die moeite werd 'n baie IMO. Soos om iemand daar vir my vertel hierdie aanwyser is agter so moenie dit gebruik om jou koop maak / verkoop besluite. Die hoeveelheid inligting wat hulle ons geleer was enorm. My kop eintlik beseer toe 15:00 saam kom. Dit het gevoel asof iemand 'n naald vol inligting vas en ingespuit in my brein. Ek het twee groot gebonde papier vol aalmoese (2 duim dik), en ek het soveel notas elke dag, my hande seer na elke dag. Herinner my aan my Universiteit jaar. Op 16:00, is almal in die klas basies spandeer. Maar die ongelooflike mnr R. gehou gaan soos die Energizer Bunny. Nee, eintlik ek wed hy het die E Bunny loshande geklop. Toe ek huis toe gegaan elke dag by 04:30, moes ek eenvoudig rus, soooo baie inligting alles in my kop. Ek het amper gevreesde gaan die volgende oggend soms. Herinner my aan my HR blok belasting natuurlik. So jy beslis kry jou geld werd is daar in inhoud. Online Trading Akademie - my ervaring 20 Junie 2012, 11:38 Dit was wonderlik om so 'n in-diepte oorsig van die verloop en mooi kyk na die opvolg post met resultate te sien. Alhoewel ek vermoed iemand uit die finansies wêreld sou raai die uitslae was ten minste 'n bietjie voorspelbaar. Ek wil graag by te voeg 'n paar opmerkings - ek gewerk by verskeie makelaarsfirmas as 'n handelaar vir agt jaar en dan suksesvol op my eie (as 'n korttermyn momentum handelaar) vir vier jaar. As ek nie gevind het meer opwindend ondernemings sou ek nog steeds om dit te doen. Die OP het genoem dat "as jy nie $ 5k te spaar moet jy nie in die aandelemark." Ek het 'n soortgelyke argument gemaak vir ander handel kursusse (FX veral) gehoor. Jy moet baie meer as $ 5,000 tot spaar om te regverdig spandeer $ 5000 op 'n kursus. As jy $ 100k te belê moet jy die indeks te klop met meer as 5% terug jou natuurlik koste in 'n jaar ( 'n baie moeilike taak). Ek het agt jaar ervaring en ek was nog baie tevrede om die indeks met 5% -10% Handel klop vir myself. Ek sou nie dieselfde resultate van 'n kursus verwag ongeag hoe omvattende die kursusmateriaal was. Na my mening (en mees professionele handelaars deel hierdie mening), sal jy baie meer waarde kry om die $ 5000 in 'n rekening en handel daarmee. Stel reëls, doen tegniese navorsing, lees boeke, hou statistieke en aan te pas. As jy nie gemotiveerd om die navorsing te doen op jou eie, dan is dit nie die spel vir jou. Jy moet die kaarte liefde. Jy moet kry opgewonde oor die tendense. As dit net lyk soos 'n middel tot 'n einde sal jy verveeld en foute maak. Miskien $ 5000 is 'n klein hoeveelheid met betrekking tot jou netto waarde, maar dit is genoeg om leer te begin. Speel geld rekeninge is moontlik, maar dit is 'n ander spel heeltemal sodra jy begin handel met die regte geld (selfs 'n klein bedrag). As jy nie kan hou by jou reëls met $ 5,000 in gevaar sal jy ook nie by jou reëls met $ 250,000 in gevaar stel. $ 5000 is meer as genoeg om jou selfdissipline ( 'n gebrek aan wat is die ondergang van baie handelaar) te toets. Ek het hierdie gesprek met ander mense oorweeg duur kursusse te vinnig te bemeester handel het. Hulle gaan gewoonlik voort met die verloop anyways. Ek het nog om te hoor van iemand suksesvolle wese. Die get-rich-maklike skoonheid is te sterk en beteken hierdie kursusse sal altyd kliënte. Ook, mense nie die baie goeie idees uit te ruil. As jy 'n groot idees hê dan moet jy hulle hou geheim en uiteindelik die maak van 220 bestuur van 'n heining fonds. As jy 'n goeie idee beland jy stut handel vir 'n groot bank. As jy 'n ordentlike idees wat jy dalk 'n institusionele makelaar wees en deel jou idees met onderlinge fonds bestuurders. As jy 'n gemiddelde idees wat jy kan 'n makelaar te klein beleggers. As jy nie idees het jy dalk uiteindelik verkoop duur handel kursusse. Dit is die rangorde van die finansiële sektor. Ek het al baie mense my vra oor die saak. Ek vertel hulle om te begin lees oor 'n paar tendense en Tegniese aanwysers en volgende paar patrone. As dit hulle opgewonde, dan moet hulle lees hou en begin handel 'n baie klein hoeveelheid. As hulle nie opgewonde moet hulle hul geld te parkeer in beursverhandelde fondse en vergeet het. Trading sal nie werk vir jou, tensy jy is mal daaroor. Jammer om dwaal op. Miskien het iemand vind dit nuttig. As jy dit oorweeg om te betaal vir 'n handels - natuurlik asseblief PM my en ek wil graag gratis onderwys alternatiewe te bespreek.


No comments:

Post a Comment